دانلود تحقیق درمورد تربيت و رشد كمالات

دانلود تحقیق درمورد تربيت و رشد كمالات

0 2.3k
دانلود تحقیق درمورد تربيت و رشد كمالات

با دانلود تحقیق در مورد تربيت و رشد كمالات در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق تربيت و رشد كمالات را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق تربيت و رشد كمالات ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد تربيت و رشد كمالات

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:284 صفحه

قسمتی از فایل:

توصيه شده براي كليه كودكان ، جوانان و پدر و مادرها و شما كه عاشق پيشرفت هستيد

بيش از هزاران نكته و موضوع در اين قسمت موجود است

شامل چندين مقاله و قسمت مختلف در اينباره 755 صفحه A4 مطلب درباره کودک نوجوان و جوانی و پدر و مادر

________________________________________

تذكر و توصيه : مطالب تست شده نميباشند و طلاي علي فقط بخاطر اطلاع رساني مطالب را در اختيار شما ميگذارد و مسئوليت مطالب به عهده خود سايتهاي ارائه كننده ميباشد + بعلت پايين بودن سرعت خطوط دايل آپ تلفن و اينترنت در ايران و بالا بودن حجم صفحات سايت طلاي علي لطفا بيشتر صبر نماييد + ميتوانيد پس از ديدن كامل صفحات درخواستي اتان از طلاي علي ارتباط با اينترنت را قطع كرده و با صبر و انديشه و حوصله صفحات را مطالعه فرماييد ، براي راحتر پيدا كردن مطلب درخواستي خود در صفحات بلند از قسمت EDIT جستجوگر اينترنت خودتان گزينه Find را انتخاب نماييد و كلمه كليدي درخواستي خود را پيدا كنيد + برای تغییر اندازه متن به اندازه دلخواه خود کلید کنترل CTRL صفحه کلید را نگه داشته و همزمان دگمه + یا - را فشار دهید ، انشا الله همه با هم بهشتي شويم . ( طلای علی با تهيه کنندگان اين صفحه همکاری نمی کند و مسووليتی نيز درباره مندرجات آن به عهده نمی گيرد. )براي ديدن اين صفحه كه شامل چندين صفحه ميباشد بايد چندين دقيقه صبر نماييد - اگر از موتور جستجو وارد این قسمت شده اید و موضوع این صفحه مورد علاقه شما نمی باشد وارد صفحه اصلی طلای علی شده و موضوع را بیابید www.ALIgold.com

برای پیدا کردن مطلب مورد علاقه خود از جستجو استفاده فرمائید *

   جستجو در علي گولد ALIgold.com  جستجو در گوگل  

________________________________________

 

سلام دوست عزیز این صفحه شامل بیش از چندین قسمت مختلف است برای پیدا کردن قسمت دلخواه به قسمتهای پائین تر همین صفحه سر بزنید.

 

 

 

روش درک واقعیات جوانی

 

بی تردید جوانی از حساسترین و پرمخاطره ترین دوران زندگی است. جوان با همه تواناییها، به خاطر حساسیت مقطع سنی، مشکلات ، کمبودها و واقعیات انکار ناپذیر دارد. عدم درک جوان و بی‏ توجهی به واقعیات طبیعی‏اش چه بسا، به جای تربیت ، سبب گمراهی ‏جوان می‏شود.

 

 

روش احترام و مسوولیت دادن به جوان

 

احترام به شخصیت جوان و مسوولیت دادن به او از شیوه‏های مهم‏تربیتی شمرده می‏شود. جوان، با همه مشکلات و واقعیات دوره‏ جوانی ، برای ایفای نقش و انجام مسولیتهای مختلف توانایی ‏بسیار دارد. عدم اعتماد به جوان و بی ‏توجهی به تواناییهای اومانع شکوفایی استعدادهاست و در نتیجه به عدم رشد مطلوب جوان‏ می‏انجامد. سیره گرانسنگ رسول گرامیصلیاللهعلیهوآلهوسلم در مسیر دشوار تربیت ، بهترین‏ سرمشق شمرده می‏شود. آن بزرگوار به جوانان اعتماد می‏کرد و کارهایی بس مهم به آنان می ‏سپرد.

 

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر